متخلف محیط زیست در سیستان و بلوچستان به محیط بانی محکوم شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت که یک متخلف محیط زیستی در شمال استان بر اساس حکم قاضی به انجام برخی وظایف محیط بانی موظف شد. حکم صادره برای این فرد توسط قاضی پاکسازی محیط در مکان های تعیین شده به مدت ۲۷۰ ساعت و به صورت روزانه ۳ ساعت و تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تعیین می شود.

نیره پورملائی اظهار داشت: “بر اساس حکم قاضی یک متخلف محیط زیستی در استان سیستان و بلوچستان به انجام برخی وظایف محیط بانی موظف شد”.

وی افزود: “چندی پیش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک در گشت و کنترل های خود در طبیعت استان یک نفر متخلف شکار و صید را حین استقرار در طبیعت و در زمان شروع به شکار شناسایی و دستگیر می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: “پس از تحویل این متخلف به مقام قضایی شهرستان زهک، حکم صادره برای این فرد توسط قاضی پاکسازی محیط در مکان های تعیین شده به مدت ۲۷۰ ساعت و به صورت روزانه ۳ ساعت و تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تعیین می شود”.

پورملائی خاطر نشان کرد: “قطعا درک وظایف محیط بانی و وظایف محیط زیستی و همچنین همکاری در خصوص عملکردها و وظایف سازمانی می تواند تغییرات مناسبی در افراد و نگرش آن ها در برخورد با رویدادهای اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی داشته باشد”.