یک ناشر ۴۰ درصد فروش خود را به محیط‌بانان اختصاص داد

همزمان باشانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست یک ناشر تخصصی حوزه ایرانشناسی اعلام کرد ۴۰ درصد از خرید هر کتاب خود را صرف کمک به محیط‌ بانان و هم‌یاران محیط زیست می‌کند.

ارسال کننده : احسان فتاحی

امیرحسین بختیاری مدیر انتشارات ایرانشناسی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ محیط زیستی و  کمک به محیط بانان گفت: “دی‌ماه ۹۵ هزاران ایرانی به درخواست محمد درویش، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست به یاری محیط‌بانان دربند شتافتند. با تلاش مردم ۴۷ میلیون تومان جمع‌آوری و گره دو محیط‌بان گشوده شد”.

وی با بیان اینکه «اما این پایان راه نیست» اضافه کرد: “سالانه محیط‌بانان و هم‌یاران محیط زیست در سراسر ایران هنگام انجام وظیفه و پاسبانی از طبیعت این سرزمین کهن دچار جراحت، بیماری و دعوای قضایی می‌شوند. درآمد کم و کار شیفتی آنها باعث می‌شود که اندوخته‌ای برای چنین روزهایی نداشته باشند. وظیفه ماست که برای کمک به کسانی که بدون آنها طبیعت ایران آینده‌ای نخواهد داشت به پا خیزیم. البته این کمک تنها مالی نیست. افزایش آگاهی محیط‌زیستی نیاز به عزم ملی دارد تا از این طریق (ترویج فرهنگ محیط زیست) زمینه آسیب برای محیط‌بانان کاهش یابد”.

بختیاری سپس گفت: “انتشارات ایرانشناسی نیز در راستای رسالت خویش در زمینه ترویج فرهنگ محیط‌زیست همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران ۴۰ درصد از خرید هر کتاب خود را صرف کمک به محیط‌بانان دربند و هم‌یاران محیط زیست ایران می‌کند”.

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران از ۶ تا ۹ اسفندماه همه روزه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان برگزار خواهد شد و انتشارات ایرانشناسی در سالن ۳۵، غرفه ۳۸۶ میزبان علاقه‌مندان و حامیان محیط زیست کشور خواهد بود.