رفع تصرف بیش از 109 هکتار از اراضی ملی در چهارمحال و بختیاری

شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به جدیت حفاظت محیط زیست استان در برخورد با متجاوزان به انفال عمومی گفت: این اداره کل در راستای اجرای منویات ارزشمند مقام معظم رهبری و تاکید معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حفظ اراضی ملی در مناطق تحت حفاظت نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.

ارسال کننده : نادر زندی

‫رفع تصرف بیش از 109 هکتار از اراضی ملی در چهارمحال و بختیاری‬‎ ile ilgili görsel sonucu

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: سابقه بخشی از این تصرفات به سال 1389 برمی گردد.
 احمدی همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متصرفان را مجدانه عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش های زیست محیطی و تعامل خوب با مردم، منجر به همراهی مسئولان و جوامع محلی با مجریان قانون شد و رفع تصرفات مذکور بدون کوچکترین مشکل اجتماعی صورت پذیرفت. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استانچهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از اقدامات جدید این اداره کل، ورود به عرصه جلوگیری از بروز موارد مشابه از باب پیشگیری است. وی ادامه داد: اگرچه درصورت لزوم برخوردهای قانونی لازم با زمین خواران و متصرفین انجام خواهد شد اما این حقیقت که اقدامات پیشگیرانه نیازمند هزینه کمتر و دارای نتیجه بهتر است را نمی توان نادیده گرفت. 
احمدی اظهار کرد: برنامه دیگری نیز جهت استفاده بیشتر از ظرفیت مردم و سمن ها در حفاظت از عرصه ها در دست اجراست. وی تصریح کرد: حفاظت از اراضی ملی در مناطق تحت حفاظت، استقرار نظم و امنیت، تشکیل پرونده های قضایی برای متصرفین، جلوگیری از هرگونه اقدام غیر قانونی در هنگام اجرای مقررات و همکاری در اجرای احکام صادره از جمله رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق از جمله ماموریت های این اداره کل است. وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 22 مورد پرونده در ارتباط با تصرف در مناطق تحت مدیریت تشکیل شده است.